Det är mörkt nu.

© My pic! By Sofia Staaf.

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud vilken vacker bild!

2011-08-09 @ 19:53:35
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Fatima

Sv» Jo, precis. Jag har själv inspirerats av andra men aldrig försökt vara precis som någon annan, snarare kämpar jag för att vara så unik som möjligt. Fotografering tappar sin glans allt mer och mer när alla dessa fotobloggar bara flyger ut, 10 nya varje dag. Jag funderar på att sälja allllll min kamerautrustning och helt enkelt köra analogt för att det är så mycket unikare. Sure thing att digital systemkamera är kul, men känns bara lite . . .uhg >:

Eller spara pengar och köra både digitalt och analogt.



Ohyes Sucker för flygplan!

Haha aw :D Jag som är sån mammagris, mamsen sätter sig i ett på fredag och är borta 1 månad :o Haha! För mamma tycker att nu är jag fjorton, ingen liten barnunge, haha, men det är ja visst det! X3

Det är något du iallafall ska göra innan du dör, hehe :D Det är sån grym känsla ♥

2011-08-10 @ 11:25:42
URL: http://fatimaplace.com
Postat av: Fatima

Sv» Jo att plugga utomlands vore verkligen någonting :D Fast vem f*n har råd att betala mina studier på harvard? Och bra nog för att kamma hem ett stipendier . . . det tvivlar jag på. Fast det är nog någonting jag skulle kämpa för. Om det nu så är att jag behöver läsa hundra biblar på en vecka, vill man så kan man, antar jag =) Jag tycker att arkitektur är så fascinerande! Haha, och dels har jag en massa idér själv och även designer till flygplan. Ett civilingenjörjobb på Boeing eller Airbus hade inte alls varit fyskam :P



Kameran själv är ju inte fasansfullt dyr men i längden är det dyrt ja & känner bara lite att helskotta, kan INGET om analogt, ere värt det?

Min systers man ska tydligen ha nå mörkrums tillbehör men samtidigt finns det inget rum i huset för mörkrum, visserligen pannrumet. Men vem vill gå igenom ett mörkrum innan man kommer till tvättstugan? Så utan erfarenhet tror jag inte att man kommer så långt, samtidigt vet jag inte hur jag ska få någon utan att testa själv. . Haha!

Men ändå. ..hade varit kul med en Diana bara för skojskull lite sådär ;p Eller om man åker till Thailand någon gång igen i framtiden så ska jag tamejfan köpa Polaroidkameror och film tills pappas plånbok är tom :D . . . Haha! Min egna plånbok är redan tom så tja . . .c:



Haha hon ska hem till Kenya & chilla 8D

Awh >: Dumma.

Jag känner inte en prick med plan.

2011-08-10 @ 16:16:35
URL: http://fatimaplace.com
Postat av: Fatima

sv» Hahaha, Harvard ÄR den bästa skolan i världen :) & Jo det är sant :) Livet på Harvard med liksom verkligen allt . . . skulle väl iallafall gå över 1 miljon men om man blir civilingenjör så är de kostnaderna täckta ganska så fort :P Min kompis pappa är det och jobbar lite jorden runt och han drar ju iallafall in över 100.000kr i månaden. & två utbildningar på harvard går väl på 1.5 miljoner kr och med boende osv går det på närmre 2 miljoner. Men får man ett bra jobb så är det done.

Visserligen vetetusan vart man ska få ett sånt fetinglån ifrån utan en fet inkomst owo.

Pappa SKULLE sälja sin skithåla men han ångrade sig, 78år och jobbar än. Han är en kul typ, med 60 mille kan man ju leva livet.



Jo det är ju så, det är väldigt unikt men en massa skit på köpet :p Fast det e nog ganska jobbigt . . uh HAHAHAH xD & dyrt med all utrustning ><

Gud var roligt :') Skit att man ska börja uhm 8an ><' usch vad trist det är i skolan. Allt känns som en bolibompa, hade inte haft något emot att hoppa en klass eller två, haha xD



Jo jag är halv kenyan :D

Klart jag kommer 8D Haha! Jag vill liksom hellre flyga hela mitt liv än att ha man & barn & familj & you name it, sånt äcklar mig. När jag ser hur olyckliga alla medelålderspar är så vill jag dö av bara tanken :p Visserligen om allt var som en balettdans, om man var nykära livet ut. Möjligtvis att det skulle gå då. Men usch, hur stor är den chansen? Haha & nu låter jag som en pessimist, lol. Men jo jag är nog en, men ändå. Min kärlek för flygplan kommer aldrig att dö, that's it :)

2011-08-10 @ 19:56:45
URL: http://fatimaplace.com
Postat av: stinanyman

följ mig på twitter, så följer jag tillbacka! har du inte twitter? följ mig på bloglovin så följer jag dig. har du inte bloglovin? gå in på min blogg och få flera alternativ. som t.ex länk byte m.m! de är bara att läsa inlägget : '' de börjar likna något nu?! , och komentera här är direkt länk! -------> http://stinanyman.blogg.se/2011/august/borjar-likna-nagot-nu.html#comment

2011-08-20 @ 14:20:21
URL: http://stinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0