Oväntat tillskott i familjen.

Ja, alltså i fotofamiljen! ;)

Det är nämligen så att jag hade en rätt så grym dag igår. Det bara flöt på liksom!

Börjar från början av dagen!
- Kläder jag beställt från ellos.se trillade ned i brevlådan.
- Jag gick till banken och fick reda på vad som var fel med mitt kontokort, och fick sedan reda på att pengarna jag fått hade kommit in.
- Min dumma hårddisk (som jag haft problem med förut, som jag bytte till en ny för ett tag sedan) byttes ut till en Western Digital istället för en Samsung utav en sjukt trevlig person inne på ONOFF.
- Jag fyndade en kameraväska (med massor av saker i, kolla nedåt!) för ynka 100 kr. 
Vet dock inte om kameran fungerar i nuläget.
- Jag lyckades få hem en galet snygg jeansjacka för 60 kr. 

Nyfiken på vad som var i kameraväskan?


Praktica LTL3 + PENTACON auto 2.8/29 MC.

PENTACON auto 2.8/135 MC (med inbyggt motljusskydd som man "drar ut", i metall).

PENTACON auto 1.8/50 MC.

Med motljusskydd i gummi.

Nedfällt motljusskydd.

SUNPAK MX 124.

Ministativ till macrofotografering. (Fick av mamma, fanns alltså inte i väskan)


© My pics! By Sofia Staaf.

På måndag. <3

Kommentarer
Postat av: william

vilka fina bilder:D

och snygg stativ:D vill också ha en sån:DDD

2011-07-02 @ 15:18:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0