Forever isn't long enough.

Blablabla. 
Heh. 

Nejmen igår var det skolavslutning för min del och student för alla treor!
Dagen började med att jag drog till skolan vid 9.
När jag kom in så stod det massor av treor där inne på båda sidorna om "gången".
Jag tänkte att dom ska väl ut snart eller någonting.
Och sen helt plötsligt så bara slänger alla sig över mig och sjunger (eller mer skriker)
"TVÅ ÅR KVAR, TJALALALALAAAAAA!!!!" med megafon i örat och allt.
Snacka om att man blev förvånad, haha!

Sen skulle vi i alla fall samlas i treornas klassrum på IT.
Där skulle vi fika tårta och dricka läsk samt få stipendium och sådant.
Bästa grejen som treorna hade, var att dom på deras blogg (lösenord: lauring)
hade en del "priser".
Bland annat årets fail som gick till en etta som försökt köpa 3.5or på någon mataffär,
och en trea satt i kassan och kände igen honom.
Pinsamt värre för honom!

Jaja, det blev en del priser i klassen, men ingenting till mig.
Det var ju folk som fick typ 1000, och sen 2000 kr!
Två i varje etta på IT faktiskt.
I tvåan fick dom 2000 och 3000 kr och i trean fick dom 3000 och 4000 kr.
Avis!

Well, well.
Sen gick alla på Linden genom stan mot stadsparken där treornas student skulle vara.
Det var faktiskt riktigt kul att gå där och ta upp hela gatan!
Väl framme i stadsparken så gick treorna fram och satte sig för att kunna påbörja ceremonin.
Sofia åkte hem snabbt, så jag var ensam kvar. Men det var fint ändå!
Sen runt ett så klev alla på flaken och gled iväg kort därefter!
Så gick jag snabbt till stationen eftersom att jag vet att det är där
dom åker förbi hela tiden.
Jag kom faktiskt dit innan studenterna kom på flaken!
Sen rullade dom in och var så jäkla glada att jag typ sprack för jag vill också!
Först Linden, sen kom Ellwynska och sist kom Duveholm!
Det var så mycket folk där att jag tog en jäkla massa bilder.
Vet inte exakt hur många, men runt 700 bilder (?) på flaken när dom åkte förbi hela tiden. 

Sen kom Linnéa och Elin ner och då gick jag till dom.
Sen när alla hoppade av flaken så gick vi och grattade några.
Sen så gick vi till McDonald´s och då var Elin så snäll och köpte en cheeseburgare till mig (hade inte ätit sen lite innan 9 på morgonen, och klockan var väl runt 16 om jag minns rätt) och en stor cola som vi delade på alla tre.
Räddare i nöden, eller? 

Sen satt vi där och var lite slöa, och jag bestämde mig för att planka lite här och var där.
Jag vet inte varför, men jag gillar verkligen att planka saker...
Sen gick vi hem och åt wok (mums <3). 

Förresten, två av mina katter fick kattungar igår.
Förvånad tjej, eftersom att dom inte verkade vara ens halvt gångna.
Men jaja, tre stycken krya små rackare (två röda och en grå) från våran röda tjej.
Och sen tre stycken inte fullt så krya ungar från den andra.
Det var nämligen så att dom två gråa inte längre levde när vi hittade dom.
Usch, säger jag bara! Jag klarar verkligen inte av att ta hand om döda djur. :(
Man märkte verkligen att hon inte fattade vad som hände, hon verkade så förvirrad.
Stackarn!
Fast ja, en levde i alla fall. Den är mörk med sköldpaddsfärgade fläckar.
När vi sen lade in henne och hennes unge hos den andra som fått ungar så verkade hon typ trycka sig upp mot den andra för att finna tröst eller någonting. Lider verkligen med henne!

Nu på morgonen så upptäckte vi att hon inte längre låg där inne med ungen,
utan låg på soffan.
Då trodde vi att den lilla ungen var död, men sen när vi tittade in hos den andra mamman så såg vi att hon verkar ha "adopterat" ungen!
Det låg nämligen fyra små friska sötnosar och snuttade på henne.
Hon kommer bli en riktigt bra mamma, vilket är lite förvånande eftersom att det är första gången för både henne och den andra.
Sötnos.

Nu ligger jag i alla fall i sängen och chillar hårt.
Det är ju första dagen på mitt sommarlov!
Ska nog fixa lite med Svenskan sen,
så jag kan gå till skolan på tisdag och få det överstökat!

Oj, långt inlägg...


Jaja, "lite" bilder följer väl!


Så här såg det ut när alla var på den som kom in genom dörren skrikandes.

Samling i treornas hemklassrum.

Sofia var lite fin!

Treorna är så jävla ös, alltså!

Ja, precis...

Det mesta av min älskade klass. - När dom ska dela ut deras "pris" från bloggen.

När vi sen hade slutat där, så störtade treorna in i vårat klassrum när vi väntade på betyg.

Vänta, vänta, vänta på att vi ska börja gå.

Och så ÄNTLIGEN så går vi! :D

Gå, gå, gå. Blocka hela vägen!

Och in mot stora gatan!

Stanna och... Ja, partaja?

Och runt hörnet och upp mot Gröna Kulle!

Och ner från Gröna Kulle, ner mot stadsparken.

TITTA, TITTA!!! HAN HAR SKJORTA, KAVAJ OCH RÖDA BYXOR!! - Hittade en liten Otto bland folket.

Det var många stolta familjer där.

Glad student eller? - Hittade Skutt bland folket, så jag tog en smygbild på honom, men han upptäckte det.

Nice skylt, heh! - Och där borta ser jag ju IT3!

Observera den lilla penisen där uppe... - Flaket!

Partyflaket no. 1!

Och nu åkte dom, och andra flak följer efter!

Detta med.

Och detta.

Rusha mot station, och ser dom första flaken komma.

IT3!

Fint.

Party, party!

Såg Adam och tog en fin bild!

Partystudenter!







En Harald i IT3.

























Titta, titta! En Amel!

Och en Harald igen!



Tyckte att det var vackert att dom hade John Deeretraktor.



Såg Axel i en bil.





Ja, det är öl på linsen...



Såg en Julian i MP3.





Hittade Elin också! Grattis!!

Och Anni. - Och en liten Gerben!



Fredric tyckte tydligen att det var jättekul att hälla ut öl.

OH NO, HE DIDN'T!! Asså, han gjorde det verkligen inte...

Jävla drägg.













En Julian igen! - Och en Felicia!



Såg Emma på en bil också.





"Hey, you!" "Yeah, me..?"

Dags att kliva av. - Grattade Elin också!

Otto peppar hårt! - Krama Ambjööörn!

Planka lite McDonald'sbord.

Och vad det nu är jag plankar...

Och ett högt bord.

Och avslutar med en halvkass plank, men den fick följa med ändå!

My pics! By Sofia Staaf.


Kommentarer
Postat av: william

gud vad många fina bilder:D

man vill också ta studenten:D



SV; tackar:D

2011-06-13 @ 16:37:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0