Trött lärare är favoritlärare.

Jag och Sofia gick upp till engelskaläraren för att ta reda på betyg förut.
Sofia frågar: "Är Robert här?"
Hanna säger "Åh nej, inte ännu fler..." (med skämt i rösten)
Robert säger "Efter ett, efter ett, efter ett..."
Hanna följer upp med "Efterrätt sa han! Muffins?" och sträcker fram en påse med muffins,
och slänger sig sen bakåt i stolen och gapskrattar.
Hanna är en av mina favoritlärare bland Luketa, Oskar och Erik.
Dock behöver nog Hanna en stor, fet kopp kaffe eftersom att hon är redigt trött.

Nu kan jag ju säga att jag är lite surRobert för att han
inte vet vad jag får för betyg i Engelska A.
Jag missade ju nationella writing, så han känner sig osäker.
Han kan inte ens ge en liten hint om vad det lutar emot.
Blir så sur, jag vill ju veta! Jag har ju fått VG på det mesta jag gjort...

Jaja, nu har jag slutat och dragit hem. Nu är det även ledigt fram tills på tisdag.
HJÄRTA på det <3

(Förresten, om man googlar på Grischan Engel, så kommer det typ bara upp bilder som jag har tagit. Kul, men lite weirdo.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0