Ett år!

Tro det eller ej! Det är ETT år sedan jag och
världens underbaraste människa blev ett litet par! :D
Det märks verkligen att tiden går fort när man har kul, kan inte tänka mig att det är ett helt år redan. Känns mer som max 6 månader liksom. Men ÅH, vad den mannen kan göra mig lycklig! Jag älskar känslan av att bli älskad för den man är. Jag älskar känslan av att älska någon som den är. Vara kär är fan det bästa som finns, i alla fall när man kommer till Grischan! Mums på min finis!
Men man ska inte sluta där inte! Det är nämligen så att han även fyller hela 22 år idag!
Och ja, vi blev tillsammans på hans födelsedag! ;)
Superdupermegadunder grattis till honom! :D
En vackrare människa får man leta länge, länge (så länge att det är omöjligt) efter!
Och honom har jag. Lucky me!

Vi får se vad dagen har att erbjuda annars. Ska nog ut på en liten roadtrip med familjen,
och kanske kolla på något hus eller så, om vi hittar något med visning.
Annars blir det slappa och vara i solen idag!
Har jag sagt att jag älskar lördagar? Nu har jag!
Och toppenväder på det. Ser ut att vara mycket potential i denna dag!

Och klart att du ska få en liten randombild också!

Det är någonting med skärpan och varmheten jag gillar. Vet inte vad.
© My pic! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0