Nationella i Matematik B.

Har nu haft mitt nationella prov i Matte B. Började 9.30, och det skulle sluta 12.30.
Jag blev klar typ 10.30 eller något.
Det gick bättre än förväntat, men åh vad jag vill veta resultat NU, så jag slipper skapa falska förhoppningar om ett godkänt betyg.
Nu är jag ledig fram till 13.50, för då har jag Fysiklabb. Palla sitta och bara dega.
Funderar starkt på att dra hem istället, orkar inte vara här, och jag mår inte direkt toppen. Kunde knappt äta igår, bara tanken på mat gjorde mig ju illamående.
Hoppas att Sofia kommer snart, för jag är vrålhungrig och vill äta.
Sitter bara och smuttar på min Påskmust.
Mums.

Skit.

Tycker att denna bilden gjorde sig bra i kvadratisk form. Eller?

© My pic! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0