Fredag.

Är så sjukt off här alltså.

Jaja, sitter i skolan och väntar på att Samhällskunskapen ska börja vid 12.20. 
Sen slutar jag, vid 13.50. Hade sovmorgon idag också, för Programmering C var inställt,
så fösta lektionen började vid 10.10 och var Operativsystem Linux.
Satt bara och tankade slackware, med det tog sådan jävla tid, så jag stoppade den. 

En hel del skit har hänt och jag orkar inte med någonting längre. 

Men men, har ju en del nya lärare här på KTC. Bland annat Brenda Griffin, som är min engelskalärare. Är så sjukt glad över att ha en bra lärare igen efter Robert.

Wellwelllllllllll. Snark.

Bjuder på två bilder från Gränna.



© My pics! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0