Tisdag.

Jag gick hem efter skolfotot för den som undrar. 

Sitter nu hemma i sängen, eftersom att jag blev hemma idag med. Var studiedag igår också.

Så vad har hänt sedan sist?
Jo, pappa åkte in akut till S:t Eriks sjukhus för att näthinnan lossnat.
Låg kvar i några dygn, men han är hemma nu. Och nu är hans öga läskigt. :c
Jag blev även (halv)faster i lördags också! Pappas son Jocke fick en liten sötnos till son, med namnet Emil! Sjukt gullig liten unge! Måste dit och hälsa på!
Grischan var borta hela helgen, så jag typ dog av saknad.
Han är också hemma nu, och jag är glaaaad!
Linnéas pojkvän, Robin, var här också. Trevlig grabb! 

Aja, nu får vi se vad som händer. Kanske drar en liten runda till Örebro, men vet inte.
Måste ju plugga också. Palla. 



Sötaste lilla Emil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0