Lördag.

Ja, ni hörde ifrån mig senast i torsdags. Intressant, eller hur?
I alla fall, igår (fredag) så stannade jag hemma från skolan på grund av att min mage alltid fuckar ur. :c
Då gjorde jag inte mycket, satt lite och höll på med bloggen (som förövrigt går mig på nerverna rätt så rejält, är det någon som vet hur fasen man får bort det där lilla vita mellan content och side?) och sen gjorde jag klart min filmanalys (som jag skrivit typ 200 ord på, blev en totalsumma på cirka 2200 ord sen).
Nu har jag nog säkrat ett IG i Svenska A, haha...
Och idag har det inte hänt särskilt mycket. Duschade lite, fotade lite snabbt på dropparna på fönsterrutan (det blev ruskväder förut).
Nu sitter jag och pratar med den finaste människan there is. Eller ja, egentligen gör jag det men han gick och åt middag nyss, så jag passar på att göra detta när han är borta!
Vad ska man mer säga? Hmm... JO! Inget ös för mig ikväll, not in the mood och ändå ingenstans att dra (pissvänner).


Jaja, du ska väl få en ful bild från tidigare också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0