Nationaldagen!

Igår var det ju Sveriges nationaldag
Det firade jag med att gå ut i den underbara svenska naturen,
det vill säga promenaden ut till fågeltornet vid Cathrineholms Gård.
Jag fullkomligt älskar den promenaden, den är så mysig
Dock när det inte är typ 100000000000 jävla myggor i skogen och man har shorts på sig. 
Usch!

Jaja, idag var det ju skola i alla fall!
Fick reda på att jag har typ VG i Engelska A och att jag ligger på VG i både Multimedia och Datorkunskap
Men skickar jag in några få saker så får jag MVG i båda dom sistnämnda. 
Yay eller något!
Sen efter skolan så följde jag med Sofia runt lite på stan och sen drog jag hem.
Imorgon har vi endast en lektion, och det är Engelska
och då ska vi sitta och mysa nere på Djulö med glass som Robert bjuder på! Mums!

Kan säga att ehm... DET ÄR DEN SJUNDE IDAG
Och det innebär att jag och bästa och underbaraste människan i hela galaxen firar
ett år och en månad, alltså 13 månader, idag!
Åhh, kärlek <3

Jaja, lite bilder från promenaden kanske?


Öppnar upp med en motljusbild. Under denna bild blev jag biten av typ 10 myggor.

Vägen inne i skogen.

Och en till motljusbild!

Lite skog...

Och ute på sista halvan ut till Fågeltornet. - Det hade varit folk där och tältat och fiskat.

In i kohagen (som var tom just nu) och bort till Cathrineholms Gård. - Trappan på Fågeltornet.

Trappan på Fågeltornet.

Titta, där är ju jag!! :o - Och där är två av dom som hade campat!

Och på väg tillbaka. - Det gamla fågeltornet!

Random träd från två olika vinklar, därav olika ljusförhållanden.

Ut över fältet. - På väg tillbaka halvt springandes för alla mygg, men vad gör man inte för konsten?

Sista bilden som togs på väg tillbaka.

©My pics! By Sofia Staaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0