eBay.

Idag fick jag mina saker som jag beställde från två olika säljare på eBay!
11 dagar tog det bara, trodde verkligen att det skulle ta längre tid, eftersom att det förra jag beställde (min Nikon ML-L3 fjärrutlösare) tog över en månad.
Fruktansvärt bra!
Kollat allt, och allt verkar vara prima, förutom reverseringen inte fungerar på min kamera eftersom att kameran säger att inget objektiv är påkopplat.
Har rengjort kameran med det nya rengöringssetet (blåsbälg, linspenna och putsduk) också,
så nu är den som ny!
Ska nog blåsa lite till i den dock, med uppfälld spegel.
Härligt!

Har lagom ångest inför morgondagen... Jag har nationellt prov i Matte B.
Usch, det är ju avgörande för mig. Bli godkänd eller inte, det är det som är frågan.
Kommer förmodligen att bli underkänd. :c


Min allra första tilt-shift bild ever. Yay.

Mina paket! FINA!!!

1. Det minsta paketet, innehållande tre stycken kopplingsringar
2. Det större paketet, innehållande rengöringsset och en reversering 52mm

© My pics! By Sofia Staaf.

Kommentarer
Postat av: Erlendanastasia

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-12-25 @ 18:57:22
URL: http://erlendanastasia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0