Tråkdag.

Startade ett konto hos LOOKBOOK.nu idag.
Blev medlem på fotosidan.se igår.
Jag har även lyckats fylla hela hårddisken på min mac. Min externa hårddisk vill fungera idag, men ska nog lämna in den ändå, eftersom att den krånglat. Har säkerhetskopierat lite till den "gamla" externa hårddisken.
Har även spelat lite schack och lite Tjuv och Polis med syster.
Kul dag? Mjao...
Ja just det! Jag beställde lite tillbehör till kameran igår. Tre stycken macro reverse ringar (i storlekarna 49-52mm, 49-72mm och 52-72mm), en Nikon reverse adapter (storlek 52mm) och ett rengöringsset till kameran (putsduk, blåsbälg och rengöringspenna med borste).
Dom två sistnämnda sakerna beställdes från ett företag, och dom andra från ett annat.
Dom två sista skickades iväg idag. Yey! Hoppas på att få det inom en månad. 


Under tiden får du stå ut med lite randombilder.






©My pics! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0