Vallentuna.

Nu är jag i Vallentuna på husvisning.
Förmodligen är det fruktansvärt intressant.
Alla dessa gissningar är alltså för att detta är ett tidsinställt inlägg.
Senare så kanske jag och syster ska till Södra Teatern (Mosebacke) för att kolla på Moto Boy med support av Sebastian Wijk. <3
Dock så finns det ett problem.
Jag kommer att sakna min Grischan idag. Eller ja, kommer och kommer.
Det gör jag redan.
Det är därför vi går vidare till andra delen av detta inlägg.
engelska såklart.


I promised you that I would have something for you here.
At 18.00, as you wanted.
I miss you already and I love you more than I love myself.
You are my world, Grischan.
I hope you have a good day anyway, and that you don't miss me too much.
I am yours forever.
Hope to see you later. Either way, you will hear from me. I promise.
For you, I uploaded tons of pics of me, if you don't mind.
This is for you, honey.
And don't take all pics too serious now ;)
I love you, Grischan Engel<3




© My pics! By Sofia Staaf.

Kisses and hugs, love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0