Marknad.

Har varit sådär lagom off här på bloggen, men ska försöka ta tag i det!

Jag kan ju berätta att jag har ledigt från skolan sen i onsdags (började ledigheten på torsdagen alltså) tills på måndag. Det gillar jag! 

I fredags var det marknad på stan här i Katrineholm, så jag, mamma och mormor gick ner och kollade runt lite.
Köpte lite prylar som jag ska göra ringar av. Fick förövrigt mina ringstommar från FROSTnollåtta då också. Galet nice!

Sen igår så hade vi planerat att ta oss till Gnesta på Gnestadagen! Och det gjorde vi minsann! Den marknaden slår Katrineholms marknader med hästlängder!
Dit kom även Johan med hans sambo Jenny, Jonas och tillslut Daniel! Älskade bröder <3
Träffade Louise gjorde jag också!
Och hon var med Sassa och Evelina, så man fick träffa dom med!
Det var kul som fasen, eftersom att jag inte träffat Louise på jättelänge!
Underbara människa! <3
Sen drog vi i familjen till ett bad och satt där och åt lite smått och så. Det var mysigt, och vilka sjukt busiga bröder man har, haha! Blev även årets första bad för min del. Hehe.

Nu får vi se vad dagen ger. Bra väder är det i alla fall!
Får se om vi drar iväg och fiskar något eller inte...



Marknaden i Katrineholm. - Ett fint hus i Katrineholm, gillade färgerna!

Marknaden i Gnesta!

Träffade som sagt Louise! - Hon tyckte att det var nedrigt av mig att fota henne uppifrån när hon redan är så liten, så jag fotade henne nedifrån istället.

En karusell. Färgerna i denna i mitt hjärta <3 - En potatispåse låg under trädet...
En annan karusell, med en lokalkändis ombord.

Marknaden.

Louise letade efter solglasögon, och var lite söt samtidigt. - Köpte en stor slush. Mumma <3

Sluuuush!!!

Badet. Jag ser ut som en strandad säl...

Och hoppa i! Jag ser ut som om jag har en osynlig cykel...

Random bild på Daim som jag gillade. - Random bild på solnedgången som jag gillade...

© My pics! By Sofia Staaf.

Kommentarer
Postat av: Olaigunn

Great site!!!

2011-10-24 @ 08:14:33
URL: http://olaigunn.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0