Sista "riktiga" skoldagen...

Ja, vi hade bara gympa och svenska idag, fast jag gick inte på gympan.
Och på svenskan så fikade vi, lekte och snackade betyg. Palla att jag fick IG i Svenska A och måste göra en uppsats, en analys och en muntlig redovisning nu på lovet för att få G.
Och jag fick liksom VG i Engelska A?
Jaja, satt till typ 13 när lektionen egentligen slutade vid 11.45.
Jag var sist av alla.
Usch.

Sen lämnade jag nyckeln till hurtsen och sen cyklade jag hem allmänt sur och ledsen.
Sen kommer Linnéa hem med Elin för att dom ska tälta ute i trädgården.
Då blir man ju sjukt avundsjuk, för jag vill också ha en sådan bra vän som Elin.
Fattar inte hur jag har kunnat haft sådan otur när det kommer till vänner...
Jaja, nu sitter jag på sängen och bara hoppas att någon ska kontakta mig så jag inte slänger mig ut genom fönstret och springer framför en långtradare eller något.
Åh, vad jag inte pallar skiten.

Imorgon blir det till att gå upp lika tidigt som alltid för att gå till skolan
och ha avslutning. Palla.

Oj, vad kul med ett negativt inlägg utan bild eller någonting. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0