Husvisning it is...

Idag kollade jag, mamma, syster, bror Johan och Johans flickvän (sambo och fästmö, hatar ordet fästmö...) Jenny på tre olika hus/gårdar.
Det första var supermysigt, men ganska lågt i tak.
Fanns en rätt så stor walking closet (TJING!!!) vid ena sovrummet. Taget där alltså!

Sen gled vi vidare till ett annat ställe, som nog är lite dyrt, men var väldigt fint!
Hade bubbelbadkar i badrummet, mums! Där fanns det extremt stora walking closets. Två stycken, som var butalt långa och rätt så breda! Det gillar vi också!
På tal om gilla, hundarna där verkade ju gilla mig, haha! Två stycken dundersöta rätt så stora, håriga krabater. Den ena var helt på hela tiden, och tröck ner mig på marken och gosade runt. Sen satte hon sig i knäet på mig, och då var det kört. Hon var rätt så nöjd där hon satt, om man säger så! Sen typ strök hon runt hela tiden och mös. Gullhund!
Förresten så har dom loppisverksamhet i ladan där, och jag kollade lite snabbt och hittade en jättestor kameraryggsäck. Billig som attan också - kostade 50 kr. Sen var det dessutom halva priset, så 25 kronor för en jättefräsch fotoryggsäck. Det är ju sjukt billigt!
Dock så var vi lite stressade, så jag köpte den inte :( Får se om vi drar dit igen!
Tredje och sista stället drog vi och kollade på utsidan på senast vi var på husvisning.
Så idag öppnades dörrarna, så vi fick se hur det var inne också. Det var en ombyggd lada, riktigt coolt!
Dock så är själva boytan väldigt liten - två små sovrum, vardagsrum, kök, hall. Och sen förråd och så, och om man går igenom det så kommer man till ett litet gästrum också. Det var väldigt mycket förvaringsyta - mer än halva ladan var öppen, med loft över bodelen. Sen var det ett stort "garage" med skjutdörrar. Det fanns även en gullig liten gäststuga i sten. Sött som fasen! 

Jaja, vad ska man mer säga? Jo! Jag är bitter. Bitter för att min syster var på Nalen i fredags och kollade på IAMX. Hatar henne. Jag skulle ju ha varit där, om det bara inte varit åldersgräns på 18 år. Hon stod liksom längst fram, mindre än en meter från Chris Corner (han som faktiskt är IAMX). Fan ta henne.
Kanske inte så superkul inlägg, men det är ju så tomt här!


Bilder? Tog inte så många...


En random bild som jag tog idag.
© My pic! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0