Klassfest á la TE1B!

Igår var fasen en av dom bästa kvällarna på väääääääääldigt länge!
Med bra väder, underbart folk och hemsk musik (okej, jag måste erkänna att det kom bra musik i högtalarna också) kan det ju inte bli annat än succé!
Tack, tack, tack Kajsa för att vi kunde vara hos dig!
Sen när hennes pappa kommit hem, så drog nästan alla till McDonald's.
Sen efter det så följde jag Jonas (a.k.a. Geten) hem, och sen kom mamma och hämtade mig.
Vi får dra ihop hela gänget (och då menar jag ALLA, vi var ju 21 nu men är 26 i klassen)
och tälta som vi sa!
Och sitta i parken och röka min vattenpipa! Mums!
Så sjukt underbar klass man har! ♥


Lite bilder på det?

Och så var vi igång!

Seb är snygg, jag vet! - Jonas är inte fy skam han heller...

Grillen!

Jag bad Emilia haffa någon att posa med, och det gjorde hon så bra, så!

Jonas borde skaffa sådana glasögon tycker jag... - Partykillarna!

Dance, dance!

Och gosa lite också!

Sofistikerade hörnan där ute!

Denna bilden är tagen precis efter en gruppbild (syns allra längs ner)!

Folk gillade att krypa in i tältet, bland annat Seb och Jonas!

Siri och Lisa var allmänt party dom med!

Sen åkte taperullen fram! Först Elins arm, sen Philip...

Mattias var lagom stolt över hans verk!

Sen var det Sebs tur! Tejpa fast handen på huvudet bara! - PARTY!!!

Säger som Philip: rape! - Mår ni bra, grabbar?

Lite Irländsk Julafton var det dags för sen!

Asiatpitt.

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!

Så fina... Strax efter denna bild så hände detta.......

DAMDAMDAM!!!! Ett bak- och framvänt L! D:

Fast sen blev Mattias jävligt cool efter att ha fixat såret. Nalle Puh, liksom <3

Philip var allmänt party med slipsen på huvudet!

Sen blev det fyllekäk på McDonald's som jag sa!




Följande bilder är lånade av Kajsa!

En OTROLIGT snygg bild på oss! KOLLA MIG LIKSOM!!!! 

Och HÄR är bilden jag pratade om!! Kolla in mitt asgarv! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0