Testar med en superlång rubrik, bara för att se hur det blir liksom. Och sen passar jag på att snabbt berätta om dagens händelse/händelser. Jag lyckades rätt bra med den långa rubriken va?

Hehe, ja precis! Testar lite igen. ;D
Idag så kom Team Gabriel (från Körslaget för Katrineholm) till stan och körde några låtar.
Däribland Let the sunshine in, ABC, Bara hon älskar mig och I wanna dance with somebody.
Det var prima ballerina!
Dock så var det ju mycket väntan och så eftersom att filmteamet från TV4 var där eftersom att det kommer att visas på TV på lördag igen!
Hade dessutom hoppats på att dom hade kört We will rock you eftersom att dom failade rätt så brutalt där i början, så jag hoppades på en liten revansch.
Dock hade dom ju en giltig anledning, Micke är säkerligen inte så dålig.
Det var ju faktiskt så att deras medhörning var antingen helt avstängd eller bara otroligt låg, så dom hörde inte musiken.
Inte konstigt att dom kom i otakt.
Taskigt dock att inte säga att det var så i programmet...
Aja, i alla fall så var det kul att se dom live!
Och så hade vi supertur med vädret också! Underbart idag!
Soligt och relativt vindstilla. Var så himla skönt att sitta där på gräsmattan (som förövrigt faktiskt var grön) iförd kortärmad (lila såklart!) klänning och tights och bara känna solen bränna mot huden från alla vinklar.
UNDERBART!!
Här kommer "lite" bilder!
1, 2, 3. Vår <3
4. I SPOTTED YOU, PENSEOGUY!! JUST LIKE YOU SPOTTED ME!!!!
5. Publikhav, yaow!
1. Publik! Älskar fotografens (längst till höger) ansikte. <3
2. Linnéa peppar!
3. Jag peppar på mitt eget lilla sätt...
4. Stek!
5. Förbandet. Mys!
1. Tobias Wallin kom dit och babblade/presenterade lite.
2. Attentionwhore... <3
3. Ja, jag sa ju det.
4. Det tog ganska så lång tid för Team Gabriel att komma, så eftersom att Tobias var där så dansade dom lite snabbt.
5. Fint.
1. Och NU kommer Team Gabriel!! Dom kom på en brandbil. Gabriel stod på hissen, och dom andra satt bak på taket.
2. Glada kören var det va?
3. Let the sunshine in var första låten.
4, 5. Dansa, dansa, dansa! Sjunga, sjunga, sjunga!
1. Som sagt..
2, 3, 4. Sååång.
5. Prata, prata med Linkan.
1. Prata, prata med Emma.
2. Fint.
3. Attentionwhore på ABC. Fast han sjunger jäkligt bra.
4, 5. Daaans!
1. Sing for Joy, the leftovers. Jag var med där en gång, men hoppade sedan av. Medelålderskrisare som inte kan sjunga. </3
2, 3. Party!
© My pics! By Sofia Staaf.

Update; Fult med sådär på olika rader, men orkar inte fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0