Paus från allt.

Har varit någon slags paus från allt. Har inte orkat bry mig riktigt.

Oavsett, det är över en månad sen min Grischan åkte tillbaka till Tyskland,
och jag blir galen av saknad.
Förhoppningsvis så kommer det gå "snabbare" tills vi kan träffas igen, tack vare att skolan börjar imorgon. På KTC, inte Linden som jag gick på förut. Allt är nytt.
Allting kommer vara så annorlunda denna höst, så det kommer nog vara en lång sådan. 

Så vad har jag haft för mig?
Ja, jag har varit på Kajrocken. 
Drog på en minisemester med mamma och syster till High Chaparral i några dagar. 
Inte mycket alltså. 

Nu sitter jag i alla fall i rummet jag städat i två dagar i rad nu (det var kaos förut, ingen har varit i rummet på typ ett halvår, och ingen har använt rummet på läääänge), och hoppas på att jag ska kunna få detta rummet.
Kan säga att det är riktigt stor skillnad från innan.
Kan kanske lägga upp någon före- och efterbild. 

Jaja, nojar sönder för skolan imorgon.
Hejdå.


Bild från resan till High Chaparral. Visingsö i Vättern, stående vid Brahehus.

© My pic! By Sofia Staaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0