Partyparty!

Ikväll blir det till att ruska av sig alla bekymmer och sätta sprätt på festdelen av mig!
Det är nämligen klassfest hemma hos Kajsa!
Kommer bli kul!
Får väl ta och slänga upp lite bilder från det imorgon eller så om jag orkar!

Förresten så fyller min mormor år idag! Grattis till lilla henne!

Nu sitter jag bara i sängen och slöar, ska duscha snart! Hungrig tjej har inte ätit än.

Den som undrar över varför min dag var piss igår, får nog reda på det nu.
Det är så att vi fick reda på vad vi fick för resultat och betyg
nationella provet i Matte B.
Vad jag vet så är jag den enda som fått IG (icke godkänt).
Godkänt var 13 poäng, jag fick 7.
Men hur fasen kunde det bli så att en annan endast fick 4 poängandra delen och inget på första fick Godkänt? Liksom, 7 > 4. Så varför kunde denna person få Godkänt och inte jag?
Det är ju inte ens halva av poängen man behövde ha!
Usch, så otroligt förbannad.
Dessutom vill inte läraren svara på mitt meddelande.
Såg henne online i typ en och en halv timme igår,
men fick inte ett enda svar under den tiden.
Sen så loggade hon ut.
Fittlärare!

Jaja, snart ska jag äta lite i alla fall!

Ännu ett tråkigt inlägg utan bilder. Oh, well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0