När kärlek är underbart och gör ont.

Det är så underbart att träffa dig varje dag, skratta och ha kul. Ditt leende är det underbaraste som finns och ditt skratt är sådär underbart mullrigt. Jag älskar att se lyckan stråla genom dina ögon vetandes att det är jag som gjort att du är lycklig - även fast jag förstår att du också ofta har det svårt. Att kunna göra dig varm inombords är något jag för alltid vill göra. 
 
Men sen när du tillslut måste gå av någon anledning brister mitt hjärta i tusen bitar. Att du lämnar mig här ensam igen är det värsta som kan hända. Skulle allt vara som jag själv önskar, skulle du stanna och aldrig mer gå. Men så är det inte. Jag måste vara realistisk och inse att du inte vill ha mig, jag måste sluta drömma. Du kommer aldrig älska mig så som jag älskar dig. Och det gör ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0